دوپیازه میگو - جنوبی



بعد از تهیه خوراک محلی و خوشمز و فراموش شده جنوبی , به نام دقوس ماهی ...... خیلی از دوستان گفتن که چرا دوپیازه میگو تهیه نمیکنم ؟؟!!
ما هم گفتم چرا که نه ؟؟ اون رو هم تهیه خواهیم کرد ^_^
ما که خراب غذاهای دریایی هستیم :))) پس بذار این هم اضافه شه 
برای تهیه این خوراک خوشمزه از یکی از دوستان عزیز کمک گرفتم و از اونجایی که به اون صورت به مواد دقیق احتیاج نداره , به صورت مختصر و کوچیک براتون توضیح خواهم داد 


اول از همه مقداری پیاز داغ تهیه کردم که با کره و روغن تفتشون دادم  , از ۱ عدد برگ بو هم کمک گرفتم 
سیبزمینی رو پوست گرفتم و به صورت نگینی ( کمی درشت ) خرد کردم و به مواد اضافه کردم تا کمی سرخ بشن 
چند قاشق رب گوجه اضافه کردم , همراه با نمک و ۱۰۰% فلفل 
بهش چند حبه سیر له شده, و بعد میگوهای خامی که از قبل پاک کرده و تمیز بود , اضافه شد 
مقدار کمی آب ریختم و گذاشتم چند جوش خورد و در خاتمه کمی هم آب لیمو 
این بود داستان ما :))))
ما این خوراک رو با برنج میل کردیم , و بسیار لذت بردیم ^_^
جای شما عزیزان خالی : گیلدا





Kommentare

  1. با سلام اگر ممکنه آدرس ایمیلتون رو بفرمایید، ممنون

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts